My Account
0,00 zł
Taisyklės ir sąlygos
Šiose Taisyklėse ir sąlygose nurodomos bendrosios sąlygos, taisyklės ir pardavimo, kurį PATON Europe Sp. z o.o., kurios registruota buveinė yra Žešuve, vykdo internetinėje parduotuvėje https://paton.uk (toliau – Internetinė parduotuvė), tvarka ir sąlygos, taip pat nurodomos PATON Europe Sp. z o.o., kurios registruota buveinė yra Žešuve, nemokamų elektroninių paslaugų teikimo sąlygos.
§ 1. Apibrėžimai
Darbo dienos – tai darbo dienos nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus valstybinių švenčių dienas.
Pristatymas – reiškia faktinį veiksmą, pasireiškiantį užsakyme nurodytų Prekių pristatymu Pirkėjui, kurį atlieka Pardavėjas per Tiekėją.
Tiekėjas – reiškia kurjerių įmonę, su kuria Pardavėjas bendradarbiauja vykdydamas Prekių pristatymą.
Slaptažodis – abėcėlės, skaitmeninių ar kitų simbolių seka, kurią Klientas pasirenka Registracijos Internetinėje parduotuvėje metu ir kuri naudojama siekiant užtikrinti prieigą prie Kliento Paskyros Internetinėje parduotuvėje.
Klientas – subjektas, kuriam pagal Taisykles ir teisės aktų nuostatas paslaugos gali būti teikiamos elektroninėmis priemonėmis arba su kuriuo gali būti sudaryta Pardavimo sutartis.
Vartotojas – reiškia fizinį asmenį, kuris su verslininku sudaro teisinį sandorį, tiesiogiai nesusijusį su jo verslu ar profesine veikla.
Kliento sąskaita – reiškia kiekvienam Klientui skirtą individualų skydelį, kurį Pardavėjas aktyvuoja Kliento naudai, Klientui užsiregistravus ir sudarius Kliento sąskaitos tvarkymo paslaugos teikimo sutartį.
Verslininkas – fizinis asmuo, juridinis asmuo arba organizacinis vienetas, nesantis juridiniu asmeniu, kuriam Įstatymas suteikia teisnumą, savo vardu vykdantis ūkinę ar profesinę veiklą ir atliekantis teisinį veiksmą, tiesiogiai susijusį su jo ūkine ar profesine veikla.
Nuostatai – šie Nuostatai.
Registracija – reiškia faktinį veiksmą, atliekamą Taisyklėse nurodytu būdu, reikalingą tam, kad Klientas galėtų naudotis visomis Internetinės parduotuvės funkcijomis.
Pardavėjas – reiškia PATON Europe Sp. z o.o., kurios registruota buveinė yra Rzeszów (35-105), Przemysłowa 14, PVM EU: PL8133751525, REGON: 367842571, įtraukta į Verslininkų registrą, kurį tvarko Žešuvo apygardos teismas, XII Komercinis departamentas, Nacionalinio teismo registro numeris KRS 0000687755, įstatinis kapitalas – 5000 PLN; el. paštas: sale@patonwelders.com, kuri taip pat yra Internetinės parduotuvės savininkė.
Parduotuvės interneto svetainė – tai interneto svetainės, kuriose Pardavėjas valdo Interneto parduotuvę, veikiančią domenu https://patonwelders.com/.
Prekė – reiškia Parduotuvės interneto svetainėje Pardavėjo pateikiamą prekę, kuri gali būti Pardavimo sutarties objektas.
Ilgalaikė laikmena – reiškia medžiagą ar priemonę, leidžiančią Pirkėjui ar Pardavėjui saugoti asmeniškai Pirkėjui ar Pardavėjui skirtą informaciją tokiu būdu, kad ateityje būtų galima susipažinti su informacija tam tikram laikotarpiui, atitinkančiam informacijos paskirtį, ir leidžiančią nepakeistai atkurti saugomą informaciją.
Pirkimo-pardavimo sutartis – nuotoliniu būdu Taisyklėse nustatytomis sąlygomis tarp Kliento ir Pardavėjo sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis.
§ 2. Bendrosios nuostatos ir naudojimasis internetine parduotuve
Visos teisės į Internetinę parduotuvę, įskaitant autorių teises, intelektinės nuosavybės teises į jos pavadinimą, interneto domeną, Internetinę parduotuvę, Internetinę parduotuvę, taip pat į Internetinėje parduotuvėje patalpintus pavyzdžius, formas, logotipus, nuotraukas, priklauso jų teisėtiems savininkams, o jų naudojimas gali vykti tik nustatyta tvarka ir laikantis įstatymų.
Pardavėjas deda visas pastangas, kad Internetine parduotuve galėtų naudotis interneto naudotojai, naudojantys visas populiarias interneto naršykles, operacines sistemas, įrenginių tipus ir interneto ryšio tipus. Minimalūs techniniai reikalavimai naudojimuisi Parduotuvės interneto svetaine yra interneto naršyklės versija ne žemesnė kaip Internet Explorer 11 arba Chrome 39 arba FireFox 34 arba Opera 26 arba Safari 5 arba aukštesnė, su įjungtu Javascript, priimančiais slapukus ir interneto ryšiu, kurio pralaidumas ne mažesnis kaip 256 kbit/s. Parduotuvės interneto svetainė yra optimizuota ne mažesnei kaip 1024×768 pikselių ekrano raiškai.
Pardavėjas taiko “slapukų” failų mechanizmą, kuriuos Pardavėjo serveris išsaugo galutinio Pirkėjo įrenginio kietajame diske, kai Pirkėjas naudojasi Parduotuvės interneto svetaine. “Slapukų” naudojimas skirtas tinkamam Parduotuvės Svetainės veikimui Klientų galiniuose įrenginiuose užtikrinti. Šis mechanizmas nesunaikina Kliento galinio įrenginio ir nesukelia konfigūracijos pokyčių Kliento galiniuose įrenginiuose ar šiuose įrenginiuose įdiegtoje programinėje įrangoje. Kiekvienas Klientas gali išjungti “slapukų” mechanizmą savo galinio įrenginio interneto naršyklėje. Tačiau Pardavėjas nurodo, kad “slapukų” mechanizmo išjungimas gali sukelti sunkumų arba neleisti naudotis Parduotuvės interneto svetaine. Išsamias “slapukų” naudojimo taisykles rasite Privatumo politikoje.
Norint pateikti užsakymą Internetinėje parduotuvėje per Parduotuvės interneto svetainę arba elektroniniu paštu ir norint naudotis Parduotuvės interneto svetainėse teikiamomis paslaugomis, būtina, kad Pirkėjas turėtų aktyvią elektroninio pašto paskyrą.
Norėdamas pateikti užsakymą Internetinėje parduotuvėje telefonu, Klientas privalo turėti aktyvų telefono numerį ir aktyvią el. pašto paskyrą.
Draudžiama Klientui teikti neteisėtą turinį ir Klientui naudotis Internetine parduotuve, Internetinės parduotuvės Svetaine ar Pardavėjo teikiamomis nemokamomis paslaugomis prieštaraujant įstatymams, geriems papročiams ar pažeidžiant trečiųjų asmenų asmenines teises.
Pardavėjas pareiškia, kad viešas interneto tinklo pobūdis ir naudojimasis elektroniniu būdu teikiamomis paslaugomis gali būti susijęs su rizika, kad neįgalioti asmenys gali gauti ir pakeisti kliento duomenis, todėl klientai turėtų taikyti tinkamas technines priemones, kad sumažintų pirmiau nurodytą riziką. Visų pirma jie turėtų taikyti antivirusines ir tapatybės apsaugos programas naudodamiesi internetu. Pardavėjas niekada neprašo Kliento pateikti jokios formos slaptažodžio.
Neleidžiama naudotis internetinės parduotuvės ištekliais ir funkcijomis siekiant vykdyti Kliento verslą, kuris pažeistų Pardavėjo interesus.
§ 3. Registracija
Norėdamas susikurti Kliento Paskyrą, Klientas privalo atlikti nemokamą Registraciją.
Norint pateikti užsakymą Internetinėje parduotuvėje, Registracija nėra būtina.
Norėdamas užsiregistruoti, Klientas turi užpildyti Pardavėjo Parduotuvės interneto svetainėje pateiktą registracijos formą ir užpildytą registracijos formą elektroniniu būdu išsiųsti Pardavėjui, registracijos formoje pasirinkdamas atitinkamą funkciją. Registracijos proceso metu Pirkėjas nustato individualų Slaptažodį.
Pildydamas registracijos formą Pirkėjas turi galimybę perskaityti Taisykles, sutikdamas su jų turiniu, pažymėdamas atitinkamą formos laukelį.
Registracijos proceso metu Klientas gali savanoriškai sutikti, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi rinkodaros tikslais (naujienlaiškis, reklaminių pasiūlymų gavimas), pažymėdamas atitinkamą registracijos formos laukelį. Tokiu atveju Pardavėjas aiškiai informuoja apie Kliento asmens duomenų rinkimo tikslą, taip pat apie žinomus Pardavėjui ar numatomus tokių duomenų gavėjus.
Kliento sutikimas tvarkyti jo asmens duomenis rinkodaros tikslais nesąlygoja galimybės sudaryti sutartį su Pardavėju dėl Paskyrų valdymo paslaugos teikimo elektroninėmis priemonėmis. Sutikimas gali būti bet kada atšauktas, Klientui pateikus Pardavėjui atitinkamą pareiškimą. Pavyzdžiui, pareiškimas gali būti siunčiamas Pardavėjo adresu elektroniniu paštu.
Išsiuntęs užpildytą registracijos formą, Klientas registracijos formoje nurodytu el. pašto adresu nedelsdamas gauna Pardavėjo patvirtinimą apie registraciją. Šiuo momentu sudaroma sutartis dėl Kliento Paskyros tvarkymo elektroninėmis priemonėmis paslaugos teikimo ir Klientas įgyja galimybę prisijungti prie savo Paskyros bei atlikti Registracijos metu pateiktų duomenų pakeitimus.
§ 4. Užsakymai
Parduotuvės interneto svetainėje pateikiama informacija nėra Pardavėjo pasiūlymas Civilinio kodekso prasme, o tik kvietimas Klientams pateikti pasiūlymus sudaryti Pardavimo sutartį.
Pirkėjas gali pateikti užsakymus Internetinėje parduotuvėje per Parduotuvės Svetainę arba elektroniniu paštu 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
Klientas gali pateikti užsakymus Internetinėje parduotuvėje telefonu Parduotuvės interneto svetainėje nurodytomis valandomis ir dienomis.
Klientas, pateikdamas užsakymą per Parduotuvės Svetainę, užsakymą užbaigia pasirinkdamas jį dominančias Prekes. Prekių pridėjimas prie užsakymo atliekamas pasirinkus komandą “Pridėti į krepšelį” prie konkrečių Parduotuvės interneto svetainėje pateiktų Prekių. Užpildęs visą užsakymą ir “krepšelyje” nurodęs Pristatymo būdą bei apmokėjimo formą, Pirkėjas pateikia užsakymą, išsiųsdamas Pardavėjui užsakymo formą, pasirinkdamas Parduotuvės interneto svetainėje esantį mygtuką “Užsakyti su mokėjimo prievole”. Kiekvieną kartą prieš išsiųsdamas užsakymą Pardavėjui, Klientas informuojamas apie bendrą pasirinktų Prekių ir Pristatymo kainą, taip pat apie visas papildomas išlaidas, kurias jis privalo patirti dėl Pardavimo sutarties.
Klientas, pateikdamas užsakymą telefonu, naudojasi Pardavėjo Parduotuvės interneto svetainėje nurodytu telefono numeriu. Klientas pateikia užsakymą telefonu, nurodydamas Pardavėjui Prekių pavadinimą iš Parduotuvės interneto svetainėje esančių Prekių ir norimą užsakyti Prekių kiekį. Tada, užpildęs visą užsakymą, Pirkėjas nurodo pristatymo būdą ir adresą bei apmokėjimo formą, taip pat savo nuožiūra nurodo savo el. pašto adresą arba adresą korespondencijai, kad patvirtintų užsakymą. Kiekvieną kartą, kai Klientas pateikia užsakymą telefonu, Pardavėjas informuoja Klientą apie bendrą pasirinktų Prekių kainą ir bendrą pasirinkto Pristatymo būdo kainą, taip pat apie visas papildomas išlaidas, kurias jis privalo patirti dėl Pardavimo sutarties.
Klientui pateikus užsakymą telefonu, Pardavėjas patvariojoje laikmenoje Kliento nurodytu el. pašto adresu arba adresu korespondencijai siunčia informaciją, kurioje pateikiamas Pardavimo sutarties sąlygų patvirtinimas. Patvirtinime visų pirma nurodoma: Prekių, kurios yra Pardavimo sutarties objektas, specifikacija, kaina, pristatymo kaina ir informacija apie bet kokias kitas išlaidas, kurias Klientas privalo patirti dėl Pardavimo sutarties.
Klientas, pateikdamas užsakymą elektroniniu paštu, siunčia jį Pardavėjo Parduotuvės interneto svetainėje nurodytu elektroninio pašto adresu. Pardavėjui siunčiamoje žinutėje Klientas visų pirma nurodo: Prekių pavadinimą, jų spalvą ir kiekį iš Parduotuvės Svetainėje pateiktų Prekių ir savo kontaktinius duomenis.
- Pardavėjas, elektroninėmis priemonėmis gavęs iš Kliento 4 straipsnio 7 dalyje nurodytą pranešimą, elektroniniu paštu išsiunčia Klientui atsakomąjį pranešimą, kuriame nurodo jo registracijos duomenis, pasirinktų Prekių kainą, galimas mokėjimo formas ir pristatymo būdą kartu su jo kaina, taip pat informaciją apie visus papildomus mokėjimus, kuriuos Klientas turės sumokėti pagal Pardavimo sutartį. Žinutėje taip pat pateikiama informacija Klientui, kad Klientui elektroniniu paštu sudarius Pardavimo sutartį, jis įsipareigoja sumokėti už užsakytas Prekes. Remdamasis Pardavėjo pateikta informacija, Klientas gali pateikti užsakymą išsiųsdamas Pardavėjui elektroninę žinutę, kurioje nurodo pasirinktą mokėjimo būdą ir Pristatymo būdą.
Užsakymo pateikimas yra Kliento pasiūlymas Pardavėjui sudaryti užsakyme nurodytų Prekių pirkimo-pardavimo sutartį.
Pateikus užsakymą, Pardavėjas siunčia patvirtinimą apie jo pateikimą Kliento nurodytu el. pašto adresu.
Tada, patvirtinęs užsakymą, Pardavėjas Kliento nurodytu el. pašto adresu išsiunčia informaciją apie užsakymo priėmimą apdorojimui. Informacija apie užsakymo priėmimą apdorojimui yra Pardavėjo pareiškimas apie pasiūlymo priėmimą, nurodytas 4 straipsnio 9 dalyje, ir, Pirkėjui ją gavus, sudaroma Pardavimo sutartis.
Sudarius Pardavimo sutartį, Pardavėjas patvirtina Pirkėjui savo sąlygas, išsiųsdamas jas patvariojoje laikmenoje Pirkėjo el. pašto adresu arba raštu Pirkėjo registracijos ar užsakymo proceso metu nurodytu adresu.
§ 5. Mokėjimai
5.1. Parduotuvės interneto svetainėje prie konkrečios Prekės nurodytos kainos yra bendrosios kainos, į jas neįskaičiuota informacija apie Pristatymo išlaidas ir bet kokias kitas išlaidas, kurias Pirkėjas privalės patirti dėl Pardavimo sutarties ir apie kurias Pirkėjas bus informuotas pasirinkdamas Pristatymo būdą ir pateikdamas užsakymą.
Klientas gali pasirinkti šiuos mokėjimo už užsakytas Prekes būdus:
banko pavedimu į Pardavėjo banko sąskaitą (šiuo atveju užsakymas bus pradėtas vykdyti po to, kai Pardavėjas išsiųs Klientui užsakymo priėmimo patvirtinimą ir kai lėšos bus įskaitytos į Pardavėjo banko sąskaitą);
banko pavedimu per išorinę mokėjimo sistemą “PayPal”, kurią valdo “PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.”, kurios registruota buveinė yra Liuksemburge (šiuo atveju užsakymas bus pradėtas vykdyti po to, kai Pardavėjas išsiųs Klientui užsakymo priėmimo patvirtinimą ir kai Pardavėjas gaus informaciją iš “PayPal” apie Kliento atliktą mokėjimą);
Pirkėjas turėtų per 7 darbo dienas sumokėti už užsakymą sumą, kylančią iš sudarytos Pardavimo sutarties, jei pasirinko išankstinio mokėjimo formą.
Jei Klientas neatlieka mokėjimo per Taisyklių 5.3 punkte nurodytą terminą, Pardavėjas nustato Klientui papildomą terminą mokėjimui atlikti ir apie tai informuoja Klientą patvariojoje laikmenoje. Informacijoje apie papildomą terminą mokėjimams atlikti taip pat pateikiama informacija apie tai, kad šiam terminui pasibaigus neefektyviai, Pardavėjas nutraukia Pirkimo-pardavimo sutartį. Jei antrasis mokėjimų atlikimo laikotarpis pasibaigia neefektyviai, Pardavėjas patvariojoje laikmenoje išsiunčia Klientui pareiškimą apie sutarties nutraukimą pagal Civilinio kodekso 491 straipsnį.
§ 6. Pristatymas
Pardavėjas pristatymą vykdo Didžiosios Britanijos teritorijoje.
Pardavėjas privalo pristatyti Prekes, dėl kurių sudaryta Pardavimo sutartis, be defektų.
Pardavėjas Parduotuvės interneto svetainėje skelbia informaciją apie pristatymui ir užsakymo apdorojimui reikalingų darbo dienų skaičių.
Parduotuvės interneto svetainėje nurodytas Pristatymo ir užsakymo įvykdymo terminas skaičiuojamas Darbo dienomis pagal Taisyklių 5.2 punktą.
Užsakytos Prekės pristatomos Klientui per Tiekėją užsakymo formoje nurodytu adresu.
Prekių išsiuntimo Pirkėjui dieną Pirkėjo elektroninio pašto adresu išsiunčiama Pardavėjo siuntos išsiuntimą patvirtinanti informacija.
Pirkėjas privalo laiku ir tam tikros rūšies siuntoms priimtinu būdu apžiūrėti pristatytą siuntą. Nustatęs siuntos defektą ar sugadinimą, Pirkėjas turi teisę reikalauti, kad Tiekėjo darbuotojas surašytų atitinkamą protokolą.
Pardavėjas, atsižvelgdamas į Kliento valią, prie pristatomos siuntos prideda kvitą arba PVM sąskaitą faktūrą, apimančią Prekes.
Klientui neatvykus Kliento nurodytu adresu, kuris buvo nurodytas pateikiant užsakymą kaip pristatymo adresas, Tiekėjo darbuotojas palieka informacinį raštelį arba bando susisiekti su Klientu telefonu, kad nustatytų datą, kada Klientas atvyks. Jei Tiekėjas grąžina užsakytas Prekes į Internetinę parduotuvę, Pardavėjas susisiekia su Pirkėju el. paštu arba telefonu, iš naujo nustatydamas su Pirkėju Pristatymo datą ir kainą.
§ 7. Garantija
Pardavėjas užtikrina, kad Prekės bus pristatytos be fizinių ir teisinių trūkumų. Pardavėjas atsako Pirkėjui, jei Prekės turi fizinių ar teisinių trūkumų (garantija).
Jei Prekės turi trūkumų, Pirkėjas gali:
pareikšti pareiškimą dėl kainos sumažinimo arba atsisakyti Pardavimo sutarties, nebent Pardavėjas nedelsdamas ir nesukeldamas Klientui pernelyg didelių nepatogumų pakeičia nekokybišką Prekę Preke be trūkumų arba pašalina trūkumą.
Šis apribojimas netaikomas, jei Pardavėjas jau pakeitė ar sutaisė Prekes arba Pardavėjas neįvykdė savo įsipareigojimo pakeisti Prekes Prekėmis be defektų arba pašalinti defektus. Klientas gali vietoj Pardavėjo pasiūlyto defektų šalinimo reikalauti pakeisti Prekes Prekėmis be defektų arba vietoj Prekių pakeitimo reikalauti pašalinti defektus, išskyrus atvejus, kai Kliento pasirinktu būdu užtikrinti Prekių atitiktį sutarčiai yra neįmanoma arba tai pareikalautų pernelyg didelių išlaidų, palyginti su Pardavėjo pasiūlytu būdu. Vertinant per dideles išlaidas, atsižvelgiama į Prekių be defektų vertę, nustatyto defekto rūšį ir svarbą, taip pat į nepatogumus, kuriuos Klientas patirtų pasirinkęs kitą trūkumų šalinimo būdą.
reikalauti pakeisti nekokybiškas Prekes Prekėmis be defektų arba pašalinti defektus. Pardavėjas privalo pakeisti nekokybišką Prekę į Prekę be defektų arba pašalinti defektą per protingą laiką, nesukeldamas Klientui pernelyg didelių nepatogumų.
Pardavėjas gali atsisakyti tenkinti Pirkėjo reikalavimą, jeigu užtikrinti Prekių su trūkumais atitiktį Sutarčiai Pirkėjo pasirinktu būdu yra neįmanoma arba, palyginti su kitu galimu Prekių su trūkumais atitikties Sutarčiai užtikrinimo būdu, tai pareikalautų pernelyg didelių išlaidų. Remonto ar pakeitimo išlaidas padengia Pardavėjas.
Klientas, kuris naudojasi garantijos teisėmis, privalo pristatyti nekokybišką prekę Pardavėjo adresu. Jei Klientas yra vartotojas, pristatymo išlaidas padengia Pardavėjas.
Pardavėjas atsako pagal garantiją, jei fizinis defektas nustatomas per dvejus metus nuo Prekių pristatymo Klientui dienos. Reikalavimas dėl defekto pašalinimo arba Prekių pakeitimo defektų neturinčiomis pasibaigia vienerių metų laikotarpiu, tačiau šis laikotarpis negali baigtis anksčiau, nei pasibaigs pirmame sakinyje nurodytas laikotarpis. Per šį laikotarpį Klientas gali atsisakyti Pirkimo-pardavimo sutarties arba pateikti pareiškimą dėl kainos sumažinimo dėl Prekių defekto. Jei Klientas pareikalavo pakeisti Prekes į Prekes be defektų arba pašalinti defektus, terminas atsisakyti Pardavimo sutarties arba pateikti pareiškimą dėl kainos sumažinimo prasideda nuo to momento, kai neefektyviai pasibaigia Prekių pakeitimo arba defektų pašalinimo terminas.
Visas pretenzijas, susijusias su Prekėmis ar Pardavimo sutarties vykdymu, Pirkėjas gali pateikti raštu Pardavėjo adresu.
Pardavėjas per 14 dienų nuo prašymo su skundu gavimo dienos atsako į Kliento pateiktą pretenziją dėl Prekių arba su Pardavimo sutarties vykdymu susijusią pretenziją.
Klientas gali pateikti Pardavėjui skundą, susijusį su naudojimusi Pardavėjo elektroniniu būdu teikiamomis nemokamomis paslaugomis. Skundas gali būti pateikiamas elektronine forma ir siunčiamas el. paštu sale@patonwelders.com. Skunde Pirkėjas turėtų nurodyti problemos aprašymą. Pardavėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų, išnagrinėja skundą ir pateikia Pirkėjui atsakymą.
Pardavėjas nesinaudoja neteisminiu ginčų sprendimu, nurodytu 2016 m. rugsėjo 23 d. Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo įstatyme.
§ 8. Garantija
Pardavėjo parduodamoms Prekėms gali būti taikoma Prekės gamintojo arba platintojo suteikta garantija.
Tuo atveju, kai Prekei suteikiama garantija, informacija apie garantijos buvimą ir jos turinį visada pateikiama Parduotuvės interneto svetainėje.
§ 9. Pardavimo sutarties nutraukimas
- Pirkėjas, kuris yra Vartotojas ir kuris sudarė Pardavimo sutartį, gali per 14 dienų atsisakyti Pardavimo sutarties nenurodydamas priežasties.
Atsisakymo nuo Pardavimo sutarties terminas pradedamas skaičiuoti nuo to momento, kai Vartotojas perima Prekes.
Vartotojas gali atsisakyti Pardavimo sutarties pateikdamas Pardavėjui pareiškimą dėl sutarties atsisakymo. Šis pareiškimas gali būti pateiktas, pavyzdžiui, raštu Pardavėjo adresu, elektroniniu paštu Pardavėjo adresu. Pareiškimas gali būti pateikiamas formoje, kurios pavyzdį Pardavėjas patalpino Parduotuvės interneto svetainėje adresu: Atšaukimo forma. Kad būtų laikomasi termino, pakanka išsiųsti pareiškimą iki jo pabaigos.
Vartotojas gali atsisakyti Pardavimo sutarties pateikdamas Pardavėjui pareiškimą dėl sutarties atsisakymo, kurio pavyzdys yra pateiktas interneto svetainėje adresu: Elektroninė sutarties atsisakymo forma. Kad būtų laikomasi termino, pakanka išsiųsti pareiškimą iki jo pabaigos. Pardavėjas nedelsdamas patvirtina Vartotojui, kad gavo interneto svetainėje pateiktą formą.
Atsisakius Pardavimo sutarties, ji laikoma nesudaryta.
Jei Vartotojas pareiškimą apie atsisakymą nuo Pardavimo sutarties pateikė prieš Pardavėjui priimant jo pasiūlymą, pasiūlymas nustoja galioti.
Pardavėjas nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Vartotojo pareiškimo apie atsisakymą nuo Pardavimo sutarties gavimo dienos, grąžina Vartotojui visus jo atliktus mokėjimus, įskaitant Prekių pristatymo Vartotojui išlaidas. Pardavėjas gali sulaikyti iš Vartotojo gautų mokėjimų grąžinimą iki tol, kol Vartotojas gaus Prekes atgal arba pateiks Prekės išsiuntimo atgal įrodymą, priklausomai nuo to, kuris įvykis įvyks anksčiau.
Jei Vartotojas, pasinaudojęs teise atsisakyti sutarties, pasirinko kitą nei Pardavėjo siūlomas pigiausias įprastas Prekių pristatymo būdas, Pardavėjas neprivalo atlyginti Vartotojo patirtų papildomų išlaidų.
Vartotojas privalo grąžinti Prekes Pardavėjui nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kurią jis atsisakė Pardavimo sutarties. Kad būtų laikomasi šio termino, pakanka išsiųsti Prekes atgal Pardavėjo adresu iki šio termino pabaigos.
Sutarties atsisakymo atveju Pirkėjas, kuris yra Vartotojas, padengia tik tiesiogines Prekių grąžinimo išlaidas.
Jei dėl savo pobūdžio Prekės negalima grąžinti paštu įprastu būdu, Pardavėjas Parduotuvės interneto svetainėje informuoja Vartotoją apie Prekių grąžinimo išlaidas.
Vartotojas atsako už bet kokį Prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl to, kad Prekės buvo naudojamos ne tokiu būdu, kuris yra būtinas Prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
Pardavėjas grąžina mokėjimą naudodamas tą patį mokėjimo būdą, kaip ir vartotojas, nebent vartotojas aiškiai susitarė dėl kitokio grąžinimo būdo, dėl kurio vartotojas nepatiria jokių išlaidų.
§ 10. Nemokamos paslaugos
Pardavėjas teikia nemokamas paslaugas Vartotojams elektroninėmis priemonėmis:
Naujienlaiškis;
Kliento paskyros tvarkymas.
- Paslaugos, nurodytos § 10 straipsnio 1 dalyje, teikiamos 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą.
Pardavėjas pasilieka teisę pasirinkti ir keisti pasirinktų pirmiau išvardytų paslaugų rūšį, formas, suteikimo laiką ir būdą, apie kuriuos Klientai bus informuoti Taisyklių pakeitimo būdu.
Naujienlaiškio paslauga gali naudotis bet kuris Pirkėjas, kuris įveda savo el. pašto adresą naudodamasis Pardavėjo Parduotuvės interneto svetainėje pateikta registracijos forma. Išsiuntęs užpildytą registracijos formą, Klientas nedelsdamas gauna Pardavėjo patvirtinimą registracijos formoje nurodytu el. pašto adresu. Šiuo momentu sudaroma sutartis dėl naujienlaiškio paslaugos teikimo elektroninėmis priemonėmis.
Registracijos proceso metu Pirkėjas gali papildomai pažymėti atitinkamą registracijos formos langelį, norėdamas užsiprenumeruoti naujienlaiškio paslaugą.
Naujienlaiškio paslaugą sudaro Pardavėjo elektroninio pašto adresu siunčiamas elektroninis pranešimas, kuriame pateikiama informacija apie naujus Pardavėjo siūlomus produktus ar paslaugas. Naujienlaiškį Pardavėjas siunčia visiems užsiprenumeravusiems Klientams.
Kiekviename Naujienlaiškyje, adresuotame Pirkėjų duomenims, visų pirma turi būti: informacija apie siuntėją, užpildytas “temos” laukelis, kuriame nurodomas siuntos turinys, ir informacija apie galimybę ir būdą atsisakyti nemokamos Naujienlaiškio paslaugos.
Klientas gali bet kuriuo metu atsisakyti naujienlaiškio gavimo, atsisakydamas prenumeratos, naudodamas nuorodą, esančią kiekviename elektroniniame laiške, siunčiamame kaip naujienlaiškio paslaugos dalis, arba aktyvuodamas atitinkamą lauką Kliento paskyroje.
Kliento paskyros paslauga teikiama po Registracijos pagal Taisyklėse aprašytas taisykles, ją sudaro tai, kad Klientui Parduotuvės interneto svetainėje suteikiamas specialus skydelis, kuriame Klientas gali keisti Registracijos metu pateiktus duomenis, taip pat stebėti užsakymų būseną ir jau atliktų užsakymų istoriją.
Klientas, atlikęs Registraciją, gali pateikti prašymą pašalinti Pardavėjo Kliento Paskyrą; tačiau tuo atveju, kai prašymą pašalinti Kliento Paskyrą pateikia Pardavėjas, jis gali būti pašalintas per 14 dienų nuo prašymo pateikimo.
Pardavėjas turi teisę blokuoti prieigą prie Kliento Paskyros ir nemokamų paslaugų, jei Klientas veikia Pardavėjo ar kitų Klientų nenaudai, jei Klientas pažeidžia teisės aktus ar Taisyklių nuostatas, taip pat kai prieigos prie Kliento Paskyros ir nemokamų paslaugų blokavimas yra pateisinamas saugumo sumetimais – visų pirma: Klientui pažeidus Parduotuvės Svetainės saugumą ar atlikus kitus įsilaužimo veiksmus. Prieigos prie Kliento Paskyros ir nemokamų paslaugų blokavimas dėl pirmiau minėtų priežasčių trunka laikotarpį, būtiną išspręsti problemą, kuri yra prieigos prie Kliento Paskyros ir nemokamų paslaugų blokavimo pagrindas. Pardavėjas praneša Klientui apie prieigos prie Kliento Paskyros ir nemokamų paslaugų blokavimą elektroninėmis priemonėmis Kliento registracijos formoje nurodytu adresu.
§ 11. Asmens duomenų apsauga
11.1. Klientų asmens duomenų, savanoriškai pateiktų Pardavėjui vykdant Registraciją, teikiant vienkartinius užsakymus ir Pardavėjui teikiant paslaugas elektroninėmis priemonėmis ar kitais Taisyklėse nurodytais atvejais, valdytojas yra Pardavėjas.
Pardavėjas tvarko Klientų asmens duomenis, siekdamas vykdyti užsakymus, teikti Pardavėjo paslaugas elektroninėmis priemonėmis ir kitais Taisyklėse ir Privatumo politikoje nurodytais tikslais. Duomenys tvarkomi tik remiantis teisės aktais arba Kliento duotu sutikimu pagal galiojančius teisės aktus.
Klientas savo asmens duomenis Pardavėjui teikia savanoriškai, tačiau su išlyga, kad konkrečių duomenų nepateikimas Registracijos proceso metu neleidžia užsiregistruoti ir susikurti Kliento paskyros bei neleidžia pateikti ir įvykdyti Kliento užsakymo, jei užsakymas pateikiamas neužsiregistravus Kliento paskyros.
Bet kuris asmuo, pateikęs Pardavėjui asmens duomenis, turi teisę susipažinti su jų turiniu ir juos ištaisyti arba prašyti pašalinti, o įstatymų numatytais atvejais – reikalauti nutraukti jo asmens duomenų tvarkymą.
Pardavėjas saugo jam pateiktus asmens duomenis ir deda visas pastangas, kad apsaugotų juos nuo neteisėtos prieigos ar neįgaliotų asmenų naudojimo.
Pardavėjas pateikia Tiekėjui Pirkėjo asmens duomenis tiek, kiek tai būtina Tiekimui įvykdyti.
§ 12. Sutarties nutraukimas (netaikoma pirkimo-pardavimo sutartims)
Tiek Pirkėjas, tiek Pardavėjas gali nutraukti elektroninių paslaugų teikimo sutartį bet kuriuo metu ir nenurodydami priežasčių, išlaikydami iki minėtos sutarties nutraukimo kitos šalies įgytas teises ir vadovaudamiesi toliau pateiktomis nuostatomis.
- Registraciją atlikęs Klientas nutraukia elektroninių paslaugų teikimo sutartį, išsiųsdamas Pardavėjui atitinkamą valios pareiškimą, naudodamasis bet kokiomis nuotolinio ryšio priemonėmis, leidžiančiomis Pardavėjui susipažinti su Kliento valios pareiškimu.
Pardavėjas sutartį dėl paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis nutraukia išsiųsdamas atitinkamą valios pareiškimą Klientui Registracijos metu Kliento nurodytu elektroninio pašto adresu.
§ 13. Baigiamosios nuostatos
Pardavėjas atsako už sutarties nevykdymą ar netinkamą vykdymą, tačiau sutarčių, sudarytų su klientais, kurie yra Verslininkai, atveju Pardavėjas atsako tik esant tyčiniams nuostoliams ir neviršijant kliento, kuris yra Verslininkas, realiai patirtų nuostolių.
Šių Taisyklių ir sąlygų turinys gali būti įrašytas bet kuriuo metu atspausdinant, įrašant į laikmeną arba parsisiunčiant iš Parduotuvės interneto svetainės.
Kilus ginčui dėl sudarytos Pardavimo sutarties, šalys sieks jį išspręsti taikiai. Ginčams, kylantiems dėl šių Taisyklių, spręsti taikoma Lenkijos teisė.
Pardavėjas informuoja Pirkėją, kuris yra Vartotojas, apie galimybę pasinaudoti neteisminiais skundų nagrinėjimo ir pretenzijų nagrinėjimo būdais. Naudojimosi šiomis procedūromis taisykles galima rasti subjektų, turinčių teisę spręsti ginčus ne teismo tvarka, buveinėse arba interneto svetainėse. Tai visų pirma gali būti vartotojų ombudsmenai arba Provincijų prekybos inspekcijos, kurių sąrašą galima rasti Konkurencijos ir vartotojų apsaugos tarnybos interneto svetainėje.
Pardavėjas informuoja, kad adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr/ galima rasti internetinę vartotojų ir verslininkų ginčų sprendimo Sąjungos lygmeniu platformą (ODR platforma).
Pardavėjas pasilieka teisę keisti šias Taisykles ir sąlygas. Visi Pardavėjo priimti užsakymai, skirti vykdyti iki naujųjų Taisyklių įsigaliojimo dienos, yra vykdomi remiantis Taisyklėmis, kurios galiojo Kliento užsakymo pateikimo dieną. Taisyklių pakeitimai įsigalioja per 7 dienas nuo jų paskelbimo Parduotuvės interneto svetainėje dienos. Likus 7 dienoms iki naujų Taisyklių įsigaliojimo Pardavėjas informuoja Klientą apie Taisyklių pakeitimą, išsiųsdamas elektroninį laišką su nuoroda į pakeistų Taisyklių tekstą. Jei Pirkėjas nesutinka su nauju Taisyklių turiniu, jis privalo apie tai pranešti Pardavėjui, dėl ko sutartis nutraukiama pagal Taisyklių 12 straipsnio nuostatas.
Taisyklės įsigalioja 2020 02 02.
PATON Europe Sp. z o. o.
ul. Kapitałowa 4
35-213 Rzeszów
VAT EU: PL8133751525
REGON: 367842571
Reikia pagalbos? Skambinkite mums:
Nuo pirmadienio iki penktadienio: 08:00-16:00
Šeštadienis-sekmadienis: Uždaryta
Arba el. paštu:
Užsakomųjų paslaugų teikimas
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.
- Image
- SKU
- Rating
- Price
- Stock
- Availability
- Add to cart
- Description
- Content
- Weight
- Dimensions
- Additional information
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.